Spotkajmy się na #Best IT Meetup!

#Best IT Meetup to cykl wydarzeń, który podsumowuje ranking najlepszych rozwiązań wykorzystywanych w codziennej pracy informatyków i menedżerów IT.

Podczas spotkań zostaną zaprezentowane produkty i usługi, które były najwyżej oceniane przez czytelników oraz redakcje dwóch miesięczników – „IT w Administracji” oraz „IT Professional”. Udział bezpłatny.


Do kogo skierowana jest tematyka #Best IT Meetup?

  • do menedżerów i kierowników działów IT
  • informatyków
  • ekspertów IT odpowiedzialnych za rozwój infrastruktury
  • Chief Information Officer (CIO)

 

 

 

Gdzie będziemy?

3 marca w Katowicach - Vienna House Easy Katowice, ul. Sokolska 24

16 kwietnia w Gdańsku - Focus Hotel Premium Gdańsk, ul. Nad Stawem 5

Wrocław - wkrótce nowy termin

Warszawa - wkrótce nowy termin

 

AGENDA

REJESTRACJA

 

    Szymon Dudek
    Dyrektor Działu Oprogramowania w Infonet Projekt SA

    Katowice, godz. 11:00

    Jak centralnie zarządzać komputerami, legalnością oprogramowania i automatyzować czynności IT? Jak wdrożyć ServiceDesk? System ITManager – skuteczność potwierdzona ponad 1000 wdrożeń.

    Ostatnie aktualności

    27 lip 2021
    Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

    Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego korzysta z ITManagera

    Jednym z wymogów, które miał spełnić nowy system ITSM, było zapewnienie automatycznego odczytu informacji na temat posiadanego sprzętu komputerowego i zainstalowanych aplikacji. Istotne było również umożliwienie szybkiej i bezpiecznej zdalnej pomocy pracownikom Urzędu.
    15 lip 2021
    Skaner sieci LAN

    Skaner sieci LAN

    Niedostępność lub awaria krytycznych elementów infrastruktury sieciowej uniemożliwia działanie procesów logicznych i często prowadzi do przestojów produkcyjnych. Rozwiązaniem tych problemów jest wdrożenie profesjonalnego skanera sieci zintegrowanego z firmowym systemem ITSM.
    08 lip 2021
    Amic Energy

    Nowe Case Study: Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy

    Podczas wdrożenia i użytkowania systemu ITSM największym wyzwaniem dla środowisk rozproszonych jest zapewnienie niezawodności działania i dostępności. Jakie możliwości zyskał nasz klient AMIC Energy po wdrożeniu systemu ITManager? Jakie funkcje usprawniają codzienną pracę zespołowi IT?