Jakie funkcjonalności wersji 6.9 nagrodzono w Plebiscycie Produkt Roku 2019 organizowanym przez miesięcznik IT w Administracji?

 

Wersja 6.9 systemu ITManager to odpowiedź na aktualne wymagania rynku wobec systemów klasy ITSM.

Nowoczesny interfejs oraz integracja w narzędziu praktycznych funkcji w połączeniu z ergonomią pracy przełożyły się na dojrzałe i nowoczesne rozwiązanie dla organizacji każdej wielkości. Modułowa budowa systemu oraz możliwość skalowania do środowisk 5000+ stanowisk komputerowych to wynik kompleksowych wdrożeń systemu w sektorze publicznym.

Codziennym wsparciem użytkowników systemu są moduły Baza konfiguracji komputerów oraz oprogramowania oraz Zarządzanie zasobami, zapewniające pełną inwentaryzację sprzętu. Moduł Zarządzanie legalnością oprogramowania pozwala zapanować nad procesem zarządzania posiadanymi licencjami, a Zdalne zarządzanie i automatyzacja umożliwia zdalne przejęcie pulpitu i automatyzację wykonywanych operacji zdalnych.
Duża aktualizacja objęła także moduł ServiceDesk, który został rozbudowany o moduł Zarządzanie wnioskami i uprawnieniami, wspierający z powodzeniem zalecenia wynikające z dyrektywy RODO. Kolejne modyfikacje to podniesienie wymagań bezpieczeństwa oraz monitoringu w zakresie urządzeń zewnętrznych. Wprowadzony w 2017 roku moduł Kommunikator również został rozszerzony i w coraz większym stopniu stanowi konkurencję dla korporacyjnych rozwiązań na rynku.

 

Zobacz wszystkie funkcjonalności

Zobacz oferowane pakiety

Ostatnie aktualności

27 lip 2021
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego korzysta z ITManagera

Jednym z wymogów, które miał spełnić nowy system ITSM, było zapewnienie automatycznego odczytu informacji na temat posiadanego sprzętu komputerowego i zainstalowanych aplikacji. Istotne było również umożliwienie szybkiej i bezpiecznej zdalnej pomocy pracownikom Urzędu.
15 lip 2021
Skaner sieci LAN

Skaner sieci LAN

Niedostępność lub awaria krytycznych elementów infrastruktury sieciowej uniemożliwia działanie procesów logicznych i często prowadzi do przestojów produkcyjnych. Rozwiązaniem tych problemów jest wdrożenie profesjonalnego skanera sieci zintegrowanego z firmowym systemem ITSM.
08 lip 2021
Amic Energy

Nowe Case Study: Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy

Podczas wdrożenia i użytkowania systemu ITSM największym wyzwaniem dla środowisk rozproszonych jest zapewnienie niezawodności działania i dostępności. Jakie możliwości zyskał nasz klient AMIC Energy po wdrożeniu systemu ITManager? Jakie funkcje usprawniają codzienną pracę zespołowi IT?