ITManager w wersji 6.11 już w akcji!

Z przyjemnością informujemy, że ukazała się nowa wersja systemu ITManager. Jak w skrócie opisać tę wersję? Wzmocniona w aspekcie bezpieczeństwa, wydajna nawet w dużych środowiskach, do indywidualnej konfiguracji w organizacji każdej wielkości.


Wprowadziliśmy wiele usprawnień, wśród których były również propozycje od naszych Użytkowników, za które serdecznie dziękujemy. Jest to dla nas bardzo istotne, by system rozwijał się w kierunku oczekiwań naszych Klientów.



Jakie najważniejsze zmiany wprowadziliśmy wraz z wersją 6.11?
 

  • Harmonogram zadań

Stworzyliśmy nowy harmonogram zadań, dzięki któremu można określić dni oraz godziny uruchomienia zadań. Co więcej, zadanie może zostać powiązane z jednostką organizacyjną by obsługiwać nowych agentów.

  • Dystrybucja skryptów PowerShell

Rozszerzyliśmy obsługę dystrybucji skryptów PowerShell ze zwrotnym odczytem statusu
wykonania operacji.

  • Graficzny raport logowań użytkowników

Zaprojektowaliśmy dedykowane globalne zestawienie przebiegu pracy wybranych użytkowników, które pozwala na graficzną prezentację dziennej aktywności.

  • Obsługa wielu zasobów w ServiceDesk

Udoskonaliliśmy moduł ServiceDesk, w którym teraz można wskazać wiele zasobów w trakcie rejestrowania zgłoszenia serwisowego. Może to być na przykład wniosek o nadanie uprawnień do systemu informatycznego.

  • Klucz wirtualny

Wzmocniliśmy bezpieczeństwo. Dodaliśmy możliwość autoryzacji konsoli zarządzającej za pomocą wirtualnego klucza licencyjnego alternatywnie dla kluczy HASP/HASPNet.

  • Optymalizacja wydajności

Zoptymalizowaliśmy wydajność połączeń od agentów dla środowisk 1000+. Poprawiliśmy także szybkość odczytu zestawienia zasobów.

 

Chcesz przetestować tę wersję przez 30 dni bezpłatnie?
Zgłoś się po demo

Ostatnie aktualności

27 mar 2020

Udostępniamy bezpłatnie ITManagera dla szpitali

Chcąc wspomóc bezpieczeństwo i usprawnić warunki pracy personelowi i osobom zarządzającym szpitalami, pragniemy udostępnić system ITManager, a także zaangażować naszych pracowników do jego instalacji, wdrożenia i wsparcia serwisowego.
06 mar 2020

Best IT Meetup w Katowicach za nami

Pierwszy z cyklu wydarzeń w ramach Best IT Meetup za nami. Dziękujemy wszystkim uczestnikom, którzy przyjechali do Katowic posłuchać naszej prelekcji.
27 lut 2020

Best IT Meetup

Spotkajmy się na #Best IT Meetup! To cykl wydarzeń, który podsumowuje ranking najlepszych rozwiązań wykorzystywanych w codziennej pracy informatyków i menedżerów IT.