ITManager w wersji 6.11 już w akcji!

 

Z przyjemnością informujemy, że ukazała się nowa wersja systemu ITManager. Jak w skrócie opisać tę wersję? Wzmocniona w aspekcie bezpieczeństwa, wydajna nawet w dużych środowiskach, do indywidualnej konfiguracji w organizacji każdej wielkości.


Wprowadziliśmy wiele usprawnień, wśród których były również propozycje od naszych Użytkowników, za które serdecznie dziękujemy. Jest to dla nas bardzo istotne, by system rozwijał się w kierunku oczekiwań naszych Klientów.



Jakie najważniejsze zmiany wprowadziliśmy wraz z wersją 6.11?
 

  • Harmonogram zadań

Stworzyliśmy nowy harmonogram zadań, dzięki któremu można określić dni oraz godziny uruchomienia zadań. Co więcej, zadanie może zostać powiązane z jednostką organizacyjną by obsługiwać nowych agentów.

  • Dystrybucja skryptów PowerShell

Rozszerzyliśmy obsługę dystrybucji skryptów PowerShell ze zwrotnym odczytem statusu
wykonania operacji.

  • Graficzny raport logowań użytkowników

Zaprojektowaliśmy dedykowane globalne zestawienie przebiegu pracy wybranych użytkowników, które pozwala na graficzną prezentację dziennej aktywności.

  • Obsługa wielu zasobów w ServiceDesk

Udoskonaliliśmy moduł ServiceDesk, w którym teraz można wskazać wiele zasobów w trakcie rejestrowania zgłoszenia serwisowego. Może to być na przykład wniosek o nadanie uprawnień do systemu informatycznego.

  • Klucz wirtualny

Wzmocniliśmy bezpieczeństwo. Dodaliśmy możliwość autoryzacji konsoli zarządzającej za pomocą wirtualnego klucza licencyjnego alternatywnie dla kluczy HASP/HASPNet.

  • Optymalizacja wydajności

Zoptymalizowaliśmy wydajność połączeń od agentów dla środowisk 1000+. Poprawiliśmy także szybkość odczytu zestawienia zasobów.

 

Chcesz przetestować tę wersję przez 30 dni bezpłatnie?
Zgłoś się po demo

Ostatnie aktualności

19 paź 2021
webinar: Gotowi na cyberzagrożenia w sieci

Gotowi na cyberzagrożenia w sieci i na bezpieczne zarządzanie komputerami

Co zrobić, aby zabezpieczyć się przed atakami złośliwego oprogramowania? Z jakich rozwiązań korzystać? Jak bezpiecznie poruszać się po sieci?
02 wrz 2021
Dodawanie zgłoszenia

System ServiceDesk

Ciągłość działania jednostek biznesowych oraz technicznych to największy priorytet dla każdej organizacji. Wiedza na temat aktualnych usterek, przerw w działaniu usług czy awarii urządzeń, pozwala efektywnie zarządzać procesem naprawy.
18 sie 2021
Blokada wybranych USB

Blokada portów USB

Nadzór urządzeń USB to jeden ze składników modułu Monitoringu Użytkowników systemu ITManager. Aplikacja pozwala na utworzenie listy zaufanych urządzeń klasy USB Storage (np. dyski zewnętrzne, pendrive) oraz określenia na których stanowiskach użytkowników będą aktywne.