ITManager w wersji 6.11 już w akcji!

Z przyjemnością informujemy, że ukazała się nowa wersja systemu ITManager. Jak w skrócie opisać tę wersję? Wzmocniona w aspekcie bezpieczeństwa, wydajna nawet w dużych środowiskach, do indywidualnej konfiguracji w organizacji każdej wielkości.


Wprowadziliśmy wiele usprawnień, wśród których były również propozycje od naszych Użytkowników, za które serdecznie dziękujemy. Jest to dla nas bardzo istotne, by system rozwijał się w kierunku oczekiwań naszych Klientów.



Jakie najważniejsze zmiany wprowadziliśmy wraz z wersją 6.11?
 

  • Harmonogram zadań

Stworzyliśmy nowy harmonogram zadań, dzięki któremu można określić dni oraz godziny uruchomienia zadań. Co więcej, zadanie może zostać powiązane z jednostką organizacyjną by obsługiwać nowych agentów.

  • Dystrybucja skryptów PowerShell

Rozszerzyliśmy obsługę dystrybucji skryptów PowerShell ze zwrotnym odczytem statusu
wykonania operacji.

  • Graficzny raport logowań użytkowników

Zaprojektowaliśmy dedykowane globalne zestawienie przebiegu pracy wybranych użytkowników, które pozwala na graficzną prezentację dziennej aktywności.

  • Obsługa wielu zasobów w ServiceDesk

Udoskonaliliśmy moduł ServiceDesk, w którym teraz można wskazać wiele zasobów w trakcie rejestrowania zgłoszenia serwisowego. Może to być na przykład wniosek o nadanie uprawnień do systemu informatycznego.

  • Klucz wirtualny

Wzmocniliśmy bezpieczeństwo. Dodaliśmy możliwość autoryzacji konsoli zarządzającej za pomocą wirtualnego klucza licencyjnego alternatywnie dla kluczy HASP/HASPNet.

  • Optymalizacja wydajności

Zoptymalizowaliśmy wydajność połączeń od agentów dla środowisk 1000+. Poprawiliśmy także szybkość odczytu zestawienia zasobów.

 

Chcesz przetestować tę wersję przez 30 dni bezpłatnie?
Zgłoś się po demo

Ostatnie aktualności

27 lip 2021
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego korzysta z ITManagera

Jednym z wymogów, które miał spełnić nowy system ITSM, było zapewnienie automatycznego odczytu informacji na temat posiadanego sprzętu komputerowego i zainstalowanych aplikacji. Istotne było również umożliwienie szybkiej i bezpiecznej zdalnej pomocy pracownikom Urzędu.
15 lip 2021
Skaner sieci LAN

Skaner sieci LAN

Niedostępność lub awaria krytycznych elementów infrastruktury sieciowej uniemożliwia działanie procesów logicznych i często prowadzi do przestojów produkcyjnych. Rozwiązaniem tych problemów jest wdrożenie profesjonalnego skanera sieci zintegrowanego z firmowym systemem ITSM.
08 lip 2021
Amic Energy

Nowe Case Study: Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy

Podczas wdrożenia i użytkowania systemu ITSM największym wyzwaniem dla środowisk rozproszonych jest zapewnienie niezawodności działania i dostępności. Jakie możliwości zyskał nasz klient AMIC Energy po wdrożeniu systemu ITManager? Jakie funkcje usprawniają codzienną pracę zespołowi IT?