Stacja paliw Amic Energy
 

 

Zarządzanie rozproszoną infrastrukturą IT to zagadnienie występujące wśród klientów posiadających rozległą sieć informatyczną zarówno pod kątem technicznym jak i handlowym. Podczas wdrożenia i użytkowania systemu ITSM największym wyzwaniem dla środowisk rozproszonych jest zapewnienie niezawodności działania i dostępności.

 

W przypadku posiadania ponad 100 stacji paliw na terenie Polski, kluczowa jest szybka pomoc zdalna użytkownikom końcowym oraz możliwość zaplanowania oraz wykonywania automatycznych operacji. Jakiekolwiek prace techniczne czy inwentaryzacyjne są bardzo utrudnione lub niemożliwe do wykonania ze względu na rozproszenie lokalizacji docelowych. - tłumaczy Mariusz Banasiak, Senior IT Manager w Amic Energy.

 

Jakie możliwości zyskał nasz klient AMIC Energy po wdrożeniu systemu ITManager?
Jakie funkcje usprawniają codzienną pracę zespołowi IT?

 

Zapraszamy do lektury case study >>

Ostatnie aktualności

20 sty 2022
Sygnalista

OXARI-SGN System do obsługi sygnalistów

Oxari-SGN to narzędzie zarządzające procesem rejestracji zgłoszeń oraz ochrony sygnalistów. Każda firma zatrudniająca powyżej 50 pracowników jest zobowiązana do zapewnienia anonimowego kanału informacyjnego.
17 lis 2021
Beskid IT Academic Day 2021

Beskid IT Academic Day 2021

Wydarzenie organizuje koło naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Rok temu konferencja z wiadomych względów się nie odbyła, teraz ponownie nasza firma może uczestniczyć jako partner merytoryczny i główny sponsor.
19 paź 2021
webinar: Gotowi na cyberzagrożenia w sieci

Gotowi na cyberzagrożenia w sieci i na bezpieczne zarządzanie komputerami

Co zrobić, aby zabezpieczyć się przed atakami złośliwego oprogramowania? Z jakich rozwiązań korzystać? Jak bezpiecznie poruszać się po sieci?