Webinar<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: function in <b>/home/itman/public_html/wp-content/uploads/cache/38f12df09c2ce30d7f827e3922d1ead32d565852.php</b> on line <b>7</b><br />
<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'ID' of non-object in <b>/home/itman/public_html/wp-content/uploads/cache/38f12df09c2ce30d7f827e3922d1ead32d565852.php</b> on line <b>7</b><br />
Nowe Case Study: Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy
Demo<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: function in <b>/home/itman/public_html/wp-content/uploads/cache/38f12df09c2ce30d7f827e3922d1ead32d565852.php</b> on line <b>7</b><br />
<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'ID' of non-object in <b>/home/itman/public_html/wp-content/uploads/cache/38f12df09c2ce30d7f827e3922d1ead32d565852.php</b> on line <b>7</b><br />
Nowe Case Study: Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy
Automatyzacja<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: function in <b>/home/itman/public_html/wp-content/uploads/cache/38f12df09c2ce30d7f827e3922d1ead32d565852.php</b> on line <b>7</b><br />
<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'ID' of non-object in <b>/home/itman/public_html/wp-content/uploads/cache/38f12df09c2ce30d7f827e3922d1ead32d565852.php</b> on line <b>7</b><br />
Nowe Case Study: Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy

Nowe Case Study: Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy

Podczas wdrożenia i użytkowania systemu ITSM największym wyzwaniem dla środowisk rozproszonych jest zapewnienie niezawodności działania i dostępności. Jakie możliwości zyskał nasz klient AMIC Energy po wdrożeniu systemu ITManager? Jakie funkcje usprawniają codzienną pracę zespołowi IT?

Data dodania: 08/07/2021

Autor: Tomasz Fiałkowski

Zarządzanie rozproszoną infrastrukturą IT to zagadnienie występujące wśród klientów posiadających rozległą sieć informatyczną zarówno pod kątem technicznym jak i handlowym. Podczas wdrożenia i użytkowania systemu ITSM największym wyzwaniem dla środowisk rozproszonych jest zapewnienie niezawodności działania i dostępności.

 

W przypadku posiadania ponad 100 stacji paliw na terenie Polski, kluczowa jest szybka pomoc zdalna użytkownikom końcowym oraz możliwość zaplanowania oraz wykonywania automatycznych operacji. Jakiekolwiek prace techniczne czy inwentaryzacyjne są bardzo utrudnione lub niemożliwe do wykonania ze względu na rozproszenie lokalizacji docelowych. – tłumaczy Mariusz Banasiak, Senior IT Manager w Amic Energy.

 

Jakie możliwości zyskał nasz klient AMIC Energy po wdrożeniu systemu ITManager?
Jakie funkcje usprawniają codzienną pracę zespołowi IT?

 

Zapraszamy do lektury case study >>

 

Subtraction 15
download-icon

Pobierz demo systemu

30 dni okresu testowego, pełna funkcjonalność, instalacja przez naszych specjalistów, własne środowisko testowe, wsparcie techniczne, dedykowane szkolenie

Pobierz demo