Udostępniamy system ITManager do bezpłatnej dyspozycji szpitalom.

Chcąc wspomóc bezpieczeństwo i usprawnić warunki pracy personelowi i osobom zarządzającym szpitalami, pragniemy udostępnić system ITManager, a także zaangażować naszych pracowników do jego instalacji, wdrożenia i wsparcia serwisowego. Nasze prace realizowane będą zdalnie, bez konieczności obecności w placówce.

System umożliwi m.in:

  • zdalne wsparcie IT: zdalny pulpit, zdalną instalację oprogramowania, zdalne wsparcie użytkowników (również bez VPN)
  • szyfrowaną komunikację między pracownikami: bezpieczny, w pełni zarządzalny komunikator z możliwością czatu, konferencji, udostępniania pulpitów;
  • ServiceDesk zarządzanie zasobami oraz użytkownikami, wnioskami i zgłoszeniami


Naszymi klientami od lat są szpitale i placówki medyczne w całym kraju.

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w sprawie bezpłatnego udostępnienia oprogramowania: Skontaktuj się z nami >>

 

Jednocześnie z szacunkiem do trudu Państwa pracy, chcielibyśmy złożyć serdeczne podziękowania całemu personelowi, przekazując najszczersze słowa otuchy i solidarności.

 

Dziękujemy! <3

 

Ostatnie aktualności

27 lip 2021
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego korzysta z ITManagera

Jednym z wymogów, które miał spełnić nowy system ITSM, było zapewnienie automatycznego odczytu informacji na temat posiadanego sprzętu komputerowego i zainstalowanych aplikacji. Istotne było również umożliwienie szybkiej i bezpiecznej zdalnej pomocy pracownikom Urzędu.
15 lip 2021
Skaner sieci LAN

Skaner sieci LAN

Niedostępność lub awaria krytycznych elementów infrastruktury sieciowej uniemożliwia działanie procesów logicznych i często prowadzi do przestojów produkcyjnych. Rozwiązaniem tych problemów jest wdrożenie profesjonalnego skanera sieci zintegrowanego z firmowym systemem ITSM.
08 lip 2021
Amic Energy

Nowe Case Study: Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy

Podczas wdrożenia i użytkowania systemu ITSM największym wyzwaniem dla środowisk rozproszonych jest zapewnienie niezawodności działania i dostępności. Jakie możliwości zyskał nasz klient AMIC Energy po wdrożeniu systemu ITManager? Jakie funkcje usprawniają codzienną pracę zespołowi IT?