• ITMANAGER6
  • Get ready for GDPR
  • YOUR IT UNDER CONTROL

Asset managementLicense managementHelpDeskCommunicationMonitoring

START

system

ITManager is a system solution for the central management of the company's IT infrastructure and processes of providing support for IT services.

Asset management
Management of software legality
HelpDesk
Communication
Workstation remote access
LAN network monitoring
Websites, applications and printers

functionality

Management of resources

Analysis of hardware configuration and resource management. Creating relations between objects, history of connections

Management of software legality

Software inventory and automatic settlement of licenses for installed applications.

HelpDesk

ITIL-compliant user support line. Incident management, knowledge base. Settlement of time limits for filing applications

Communication

Secure communicator working in LAN. Send text messages and files. See more

Remote Access

Remote user support such as desktop acquisition, file transfer and application installation

LAN network monitoring

Active scanning of network devices. SNMP protocol support, equipment and service status alerting

Monitoring

Analysis of visited web pages, actual utilization of installed applications and an overview of the operation of the printing devices

Integration with Active Directory

Automatic synchronization of information within user accounts organisational units

BENEFITS

A unified, coherent and transparent IT infrastructure is an indispensable part of effective business process management. It is hard to imagine a well-functioning company without the necessary business continuity in this area. and the ability to respond flexibly to emerging requirements.

wiedza o aktualnym stanie infrastruktury IT jest fundamentem zapewniającym stabilność, bezpieczeństwo i dynamiczny rozwój biznesu

Klienci

Skalowalność systemu pozwala na wdrożenie w firmie dowolnej wielkości.

Poznaj nasz produkt

Przekonaj się, jak ITManager wspiera dział IT i pomaga rozwijać Twój biznes.
Weź udział w prezentacjach online lub pobierz wersję testową.

  • Webinarium

  • sesja techniczna

    5 bloków tematycznych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Audyt legalności oprogramowania
  • HelpDesk
  • Network & Communicator
  • Monitoring stanowisk
  • Weź udział
  • Wersja testowa

  • 30 dni

    okres testowy
  • pełna funkcjonalność
  • wsparcie techniczne
  • własne środowisko testowe
  • automatyczny instalator
  • max. 10 Agentów
  • Pobierz

Zobacz również

Kontakt

Dział handlowy
oprogramowanie@infonet-projekt.com.pl
nr tel.: 33 497 84 54 wew. 33
Infonet Projekt SA
al. Armii Krajowej 220
43–316 Bielsko-Biała
nr tel.: 33 497 84 54, 33 861 11 08
nr faksu: 33 497 84 57
NIP 553-20-87-889


Oddział Warszawa
ul. Bakalarska 34
02-212 Warszawa
nr tel.: 22 841 00 88
Dział techniczny
support@infonet-projekt.com.pl

Napisz do nas
  * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu w celach realizacji zgłoszenia przez administratora danych Infonet Projekt SA z siedzibą w Bielsku-Białej, al. Armii Krajowej 220 zgodnie z treścią ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997r. nr 133, poz. 883). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zgłoszenia.
  Wyrażam zgodę na otrzymanie od Infonet Projekt SA informacji handlowej za pomocą poczty elektronicznej, telefonu i SMS-ów.