• zarządzanie zasobami, za które odpowiada dział IT oraz automatyczna inwentaryzacja
  • zdalne zarządzanie stanowiskami PC (m.in. zdalny pulpit, zdalna instalacja oprogramowania)
  • sprawne zarządzanie licencjami - kontrola legalności oprogramowania
  • efektywne zarządzanie incydentem, problemem, bazą wiedzy oraz workflow poprzez intuicyjny i funkcjonalny servicedesk
  • automatyzację operacji (zadania, polisy, grupy wirtualne)
  • pomoc w spełnieniu wymogów RODO (GDPR) - zarządzanie uprawnieniami użytkowników, raport dostępu do danych i systemów informatycznych
  • analiza pracy użytkowników w zakresie używanych aplikacji, odwiedzanych stron i generowanych wydruków
  • monitoring infrastruktury sieciowej organizacji (mapa sieci, systemowe alerty, monitoring liczników SNMP/WMI oraz usług sieciowych TCP, monitoring serwerów, wyszukiwanie urządzeń - devices discovery)
  • usprawniona komunikacja poprzez bezpieczny i szyfrowany komunikator wewnątrz organizacji